Owner Post Friends Follow Dash



Moonlight
Twinkle Like Star♥

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
Please be nice yyaa!

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please leave your footstep :D Love Youu!~ D.O Wifey!



Followers


I'm A Member!




Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

...

0403 hrs.

Aku masih belum terlena dan terjaga dikala semua telah dibuai mimpi. Hm, kebelakangan ni perasaan aku tak menentu. Banyak sangat perkara yang bermain kat fikiran aku nih. Kadang bila aku duduk seorang je, tetiba air mata aku jatuh mengalir. Kadang aku pun tak tahu kenapa. mungkin aku masih muda dan tak faham dengan perasaan sendiri.

Atau mungkin, aku terlalu fikirkan banyak perkara. Em entahlah. Aku malas nak layan dengan mainan dunia ni. Buat hati aku sakit dan terluka. Ada sahaja yang cuba menyakitkan hati aku. Em tabah lah wahai diri ni. Bila aku mendiamkan diri tiada satu pun yang mencari aku. Tapi bila mereka susah, barulah muncul mencari aku. Kadang muka yang aku tak kenal pun ada. Heh, baru aku tahu diri aku ni tak penting rupanya. Takpelah, aku sabar. Aku ada keluarga dan rakan yang masih menyokong aku. Alhamdulillah.

0414 hrs.
Assalamualaikum.
Selamat malam dan selamat pagi.