Owner Post Friends Follow Dash



Moonlight
Twinkle Like Star♥

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
Please be nice yyaa!

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please leave your footstep :D Love Youu!~ D.O Wifey!



Followers


I'm A Member!




Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Sis Masih Sabar Lagi.


Hulla. Datang balik. Mehehehehe. okay aku nak kasi cerita lain. Yang cerita petang tadi tu ganti hari lain. Hehehe.

Okay harini kan ada jualan tiket konsert EXO LuXion kat Malaysia. hahahahaha aku takdapat pergi. Takde kawan. takya cerita lah betapa jelesnya aku tengok EXO-L yang dapat beli. Huahuahua T.T tiket free ada tak? *muka comel* back to the main story. Jadi aku pun scroll lah twitter,EXO jadi trend. hahahaha. Tengah tengah scroll tu kan ada pulak tweet yang menyakitkan hati aku. eeeyyy. Geram gila aku time tuuu. Ha, sekarang ni pun tengah geram tau. Ish ish ish. Macam nak tumbuk je! Hahaha *macam kuat je*

Aku malaslah nak bagitahu sebab apa... kang tak pasal pasal aku ni jadi femes pulak. Hahaha *bajet gila* apapun kita kalau nak update apa2 fikir perasaan orang lain. Jangan main update je. Hihihihi. tapi takpelah maybe itu cara dia luahkan perasaan. Kita kena faham. Takde manusia yang sempurna dalam dunia ni. Kadang aku pun cengitu jugak. Hiks *tutup muka*. Nak cerita tu je. Biarlah aku seorang yang faham. Hihihihi.

Bye. Assalamualaikum. ♥