Owner Post Friends Follow Dash



Moonlight
Twinkle Like Starβ™₯

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
Please be nice yyaa!

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please leave your footstep :D Love Youu!~ D.O Wifey!



Followers


I'm A Member!




Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Oh Hi!


Hai. Im back.
Dah lama aku menyepi dari dunia blogger nih. Hiks. Eh bukan sengaja k. Tahun lepas aku budak SPM. Hahaha. Tu yang tak sempat nak update jaa. Uhuhuhu.

Okay time ni aku ada banyak masa. Aku ni haa kat rumah dah jadi bibik. Cuci tu cuci ni πŸ˜‚ masak lah sapu rumah lah 😜 but its okay. I redha. Kata nak jadik calon menantu yang baik. ... mestilah rajin buat kerja kerja rumah ni kan? Lol. *merepek* nak kerja, macam tak dapat je. Puas aku dengan mimi,sakina and lia cari. Hu, tak dapat pun. Now I know, betapa susahnya nak cari kerja πŸ˜ͺ . Takpelah duduk rumah pun duduklah. dulu time sekolah, nak lepak kat rumah pun jarang kan... hah time ni lah nak lepas rindu kat rumah and especially katil. Lol 😝

Lagipun bulan February nanti aku nak pi Terengganu.. hah kalau aku dah kerja acane nak pi holiday? mehehehe. Nampakkan betapa malasnya? *flip hair* . Tinggal dua bulan lagi result spm. Eh eh dua bulan ke? Tak sampai pun. Of course aku takut. Serius k, even sebelum tidur aku asyik terbayangkan papers aw. Betul ke tak apa yang aku jawab tuu. Ya Allah, takutnya. Semoga aku dan kawan-kawan dapat result yang cemerlang. Amin. :)

Actually, aku nak cerita pasal lain. But its okay lah. Nanti malam kalau sempat aku update yepp. Okayla bye. Muah muah muah muah β™₯β™₯



β–Ά