Owner Post Friends Follow Dash



Moonlight
Twinkle Like Star♥

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
Please be nice yyaa!

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please leave your footstep :D Love Youu!~ D.O Wifey!



Followers


I'm A Member!




Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Alhamdulillah 18!


Hulla!
Alhamdulillah aku dah berumur 18 tahun secara rasminya. hahahaha~ Alhamdulillah pada 23/Jan/2016 aku telah menyambut ulang tahun kelahiran aku yang ke-18. Yeayyy. *flip hair* hahaha lol. Thanks to ayah and ibu yang sambut birthday aku and adik. haha, yup aku and adik aku berkongsi tarikh lahir yang sama tapi tahun lain. So kiranya macam twins la~ ouch.

Alhamdulillah, thanks jugak yang wish happy birthday untuk aku. Especially, kawan-kawan aku and cikgu Wani! thanks sesangat! Big hug for you! Okay since dah 18 ni kan. Aku tak harap banyak pun. Semoga aku dan keluarga dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yang baik.Amin. Also, aku harap aku and kawan-kawan mencapai keputusan yang cemerlang dalam spm 2015 dan mencapai kejayaan di dunia dan di akhirat. Amin.

Nak upload gambar, tapi gambar kat phone. hehehe, takpe nanti malam aku upload picture kat post sini jugak. hehehe! Okay byeeeeee

Hihihi. Assalamualaikum ^^